Vašek Burda

11.11.2016 15:55

Vašku, ještě než se s tebou na dobro rozloučíme, pojď na slovíčko…

 

Jasně, jdeme na to.

 

Do Parthenónu jsi přišel na konci letní ligy 2015, pamatuješ si, jak se to celé seběhlo?

 

Už si pořádně nepamatuji, prošel jsem v Chomutovské lize m.f. tolika týmy, že je pomalu
snazší vyjmenovat ty, ve kterých jsem nehrál. Ale myslím, že jsem přicházel z Arsenalu,
nebyl jsem tam s hrou úplně spokojen, potřeboval jsem změnu, chtěl jsem někam kde, si v 
klidu zahraji a budu trochu nápomocnej.

 

S čím si do týmu přišel, jaká byla tvá očekávání?

 

Přišel jsem s tím, že budu dvorní nahrávač a z Teslinha udělám střelce ligy. Nevím, kde se
stala chyba. :-D Ne, když jsem přicházel, čekal jsem klidnou hru a umístění někde ve středu
tabulky. Hráli jsme ale dost dobře a byla z toho bedna.

 

Rychle si se stal oporou týmu, měl jsi i ty sám ten pocit?

 

To jsem nějak nevnímal, všichni hráli fakt dobře, zapadl jsem do té kombinace, a hru jsem si užíval. 

 

Tvůj bratr Ondra za Parthenón odehrál třicet tři zápasů a vstřelil patnáct gólů. Věděl
jsi o téhle statistice a chtěl jsi ho v tomto pokořit?

 

Nevěděl jsem o téhle statistice, vím, že nějaký góly dával, ale určitě jsem nepřicházel s tím, žebudu lepší ve statistice. Jdu do toho vždy naplno, a kurva nerad prohrávám.

 

Celkem jsi za náš tým nastoupil jednadvacetkrát a dal jsi osmnáct branek, jak bys
okomentoval svůj výkon?

 

Nic oslnivého, kdybych dal alespoň gól na zápas.

 

Za své působení jsi přispěl k zisku tří trofejí, co na to říkáš a co to pro tebe znamená?


Jsem za to rád, zásluha celého týmu, dobrá práce všech.
 

S kým se ti na hřišti hrálo nejlépe?

 

Hodně dobře se hraje s Vencou, má cit pro nahrávku, dává to hned a přesně, a ví kde má být,
nevypustí jedinej souboj. S Láďou to taky šlo dobře, věděl kde mě hledat, ale i Pepíno to
dával dobře, ze začátku jsem si třeba nerozuměl s Ondrou, pak jsme si to vyříkali a i s ním se mi hrálo výborně. Musel bych fakt vyjmenovat asi všechny, protože většinou jsme se nebáli
hrát, a balón lítal od nohy. Takže se všemi dobře.

 

Je něco, co by podle tebe mělo být v týmu jinak?

 

Je třeba škoda, že se nám nechtělo do nácviku nějakých standartek. Nebo se nezašlo probrat
něco u pivka.

 

A co se ti naopak na týmu líbilo?
 

Se hrou jsem byl spokojen, a slezina u fify taky super. Myslím, že byla docela parta.

 

Proč vlastně odcházíš z Parthenónu?

 

Jdu do Technolinu, je tam sponzor který zajistí všechny turnaje, a mám tam koně, se kterýma se mi dobře hraje i pije... Vyhráli jsme společně chomutovský pohár, tak trochu mě zlanařili,
tak jsme to chtěli zkusit i v lize. 

 

Jaké vidíš svou futsalovou kariéru v dalších letech?

 

Netuším.

                                                                                                           

Uvažuješ o tom, že by ses do Parthenónu někdy vrátil?

 

Rozhodně ano, v Parthenónu se mi hrálo dobře. Díky za sezónu.

 

Já děkuju za rozhovor a ať se ti daří.