Petr Pazderka

24.11.2019 14:44

Ahoj Petře, můžu tě vyzpovídat?

Čau, jasná věc.

 

V týmu jsi od října 2017, ale svůj první gól za Parthenón si vstřelil až letos v letní lize. Měl jsi v hlavě, že jsi ještě neskóroval nebo jsi na to nemyslel a bral to tak, že to jednou přijde?

Tak štvalo mě to, ale do zápasu jsem to netahal a snažil jsem se soustředit jen na hru.

 

Po té ses střelecky chytil, protože jsi přidal další tři branky a v týmu jsi byl z obránců nejlepším střelcem. Začal sis více věřit v zakončení nebo za tím bylo něco jiného?

Udělala to naše posila do obrany a to že, nejednou se můžu trochu vytáhnout dopředu a spolehnout se na kolegu z obrany.

 

S Parthenónem jsi ve 2. letní lize vybojoval druhé místo a postup do 1. ligy. Jak si toho ceníš a jak to bylo z tvého pohledu obtížné?

Postup je vždy pěkná věc, ale obtížné to bylo. My jsme ale ukázali co je to týmový duch, když šlo do úzkých.

 

Nemrzí tě, že to bylo v uvozovkách jen druhé místo? A myslíš si, že měl tým na to být první a co pro to měl udělat?

Trochu mrzí, ale druhé místo je dobré. Tým na to měl, ale zápas, který se měl vyhrát, se bohužel podcenil.

 

Během letní ligy opustili Parthenón někteří hráči. Jak jsi to celé vnímal?

To že hráči odešli, znamená, že nehrály pro tým. V sezóně se neodchází!!!!

 

Bohužel odliv hráčů pokračoval a Parthenón tak prožívá podobnou situaci jak na jaře v roce 2017. Jak vidíš budoucnost klubu?

Budoucnost? Hráč si musí uvědomit, že jsou zápasy, kdy se týmu nedaří a pak ty šťastně chvilky. Takže je to v hráčích.

 

Máš ty sám nastavený nějaký cíl, kterého bys chtěl s Parthenónem dosáhnout?

Můj cíl je spokojený tým.

 

Jaký je tvůj fotbalový nebo futsalový vzor a oblíbený tým?

Můj vzor je David Beckham a oblíbený tým Slavie.

 

A tvůj největší fotbalový zážitek?
Vyhraný zápas nad Chelsea Chomutov, ta bojovnost od všech hráčů.

 

V kolika letech jsi začal s fotbalem a v kolika s futsalem?

Fotbal hraju od 5let futsalem od 15.

 

Co ti „sedí“ víc?

Fotbal nebo futsal, každý má něco, tak nevím.

 

A tvůj oblíbený post?

Věřím, že útok by byl pro mě lepší, co se týče gólu, ale v obraně se cítím dobře. Jsem univerzální.

 

Kdybys měl vybrat nejlepší parthenónskou pětku, kdo by tam patřil?

Tak to je jednoduchý, ale nechám si to pro sebe.

 

Díky a uvidíme se na hřišti.