Pepa Soukup

20.01.2014 20:57

Lukáš Votruba a Honza Dvořák zpovídají nejlepšího hráče týmu za rok 2012/2013.

Ahoj Pepo!  =)
My ti ještě jednou gratulujeme k tvému ocenění.


Spoluhráči tě zvolili hráčem sezóny 2012/2013, co ty sám tomu ocenění říkáš a jak si ho vážíš?

Ahoj, moc děkuji za gratulaci. Žádné ocenění jsem neočekával, protože si myslím, že v týmu jsou lepší hráči, kteří by si jí taktéž zasloužili. Ocenění hráče sezóny si moc vážím, jelikož hlasy přišli z řad kamarádů a tímto jim chci hodně moc poděkovat.

Ale to není jediná trofej, kterou si v Parthenónu získal, byl jsi i u zisku titulu 4.letní ligy. Uvědomoval sis, že si se stal součástí největšího úspěchu klubu a zapsal se tak do jeho historie? Jak si to prožíval?
 

Nic takového sem si neuvědomoval, protože jsem poprvé nastoupil až předposlední turnaj  a že se v tabulce pohybujeme takhle vysoko, jsem zjistil až po posledním turnaji, kdy už bylo jistý, že jsme se umístili na 1. místě. Z mého pohledu si myslím, že to bylo dobře, že jsem nic takového nevěděl, protože by na mě dolehl stres a začal bych dělat v zadu chyby, které by nás možná stáli titul. Takže jsem to nějak neprožíval a bral jsem to tak, že si jdu zahrát fotbálek . :D

Pípí, jsi v týmu poměrně krátce, tak si určitě pamatuješ jak si se do týmu dostal. Jak to tenkrát bylo, jaké si měl o týmu informace a s čím si do mužstva (s jakým očekáváním) přicházel?
 

Do týmu mě přivedl Lukáš Votruba. Ze začátku jsem docházel jen na tréninky, aby byli početnější a šlo hrát alespoň fotbálek 4 na 4. Přibližně po půl roce se mě Lukáš zeptal, jestli bych vám nechtěl pomoc v letní lize, protože vás byl malý počet. O týmu jsem předem věděl jen to, co jsme si říkali na tréninku a víc jsem vědět nepotřeboval, ale později jsem si nějaké info o týmu samozřejmě zjistil. Očekával jsem že bude dobrá parta , že se nebudeme na hřišti hádat, že budeme hrát v klídku a pohodě.

Naplnit Parthenón tvá očekávání? A jak hodnotíš naší partu?

Jelikož má očekávání byla (jak už jsem psal výše) : dobrá parta, fotbal bez hádání a taky pohodovou hru. Tak si myslím, že se mi vše splnilo. Na partu si v žádném případě nemůžu stěžovat. I když je pár momentů, kdy na sebe na hřišti v zápalu boje vyjedeme a začneme se hádat, ale situace se zase rychle uklidní.

V čem bychom se podle tebe měli na hřišti zlepšit?
 

Určitě bysme měli zapracovat na obrané fázi hry. Během téhle sezóny si nepamatuju zápas, kdy nešel soupeř do přečíslení 3 na 2 a nebo do konce 3 na 1. A taky bysme podle mého, měli dělat rychlejší střídání. Kluci, co hrajou v útoku jsou na hřišti kolikrát 5 minut a to není dobré nejen pro ty co jsou na střídačce, ale i pro ně samotné. A nakonec si myslím, že na každém tréninku hrát fotbal je zbytečné. Měli bychom se učit standartky nebo třeba střílet na brankaře, aby se dostal do formy, protože si míč osahá až při zápase, kde není prostor na chyby.

Jak hodnotíš průběh zimní sezóny a stanovil sis v ní nějaké cíle?

Můj cíl je udržet tým v 5. lize, což se zatím daří. Po tom, co jsem se dozvěděl, že Ondra Plos je na druhém místě střelců, dal jsem si cíl umožnit mu dát co nejvíc gólů, ať už asistencí nebo odstavení hráčů atd….

V týmu se řadíš k ofenzivním obráncům, máš nějaký svůj vzor?

Můj asi největší vzor z obranných řad je slovenský reprezentant působící v anglickém klubu FC Liverpool. Martin Škrtel.

 

S kým si na hřišti nejvíc rozumíš?

Na hřišti si nejvíce rozumím s klukama, kteří hrají/hráli za AFK LoKo Chomutov. Ale celkově si asi nejvíc rozumím s Lukášem Votrubou, protože jsme na place v přibližně stejnou dobu a máme spolu hodně času něco vymyslet směrem dopředu.

Jak prožíváš chvíle před zápasem, máš nějaký rituál?

Vždycky před zápasem jsem nervózní a bojím se že udělám nějakou chybu, ale hned jak vběhnu na hřiště celá nervozita ze mě hnedka spadne a soustředím se na hru. Žádný rituál nemám.

Nejsi nejen hráčem Parthenónu, ale i Loko Chomutov, které má v našem mužstvu poměrně značné zastoupení. Jak se vám v současné době vede a jakou sezónu prožíváš ty osobně?
 

V součastné době jsme na posledním místě. Tahle sezóna mě vůbec nebaví, protože kluci nechodí na tréninky, a když přijdou a děláme nějaké cvičení tak půlka lidí nedělá co má a furt krtitizujou to co si trenéři připravili za cvičení. Pak jsou tu i lidi, kteří furt píšou na facebook: “Zejtra vyhrajeme. To sou povinný 3 body“ a tak různě a pak nepřijdou vůbec na zápas, a když přijdou tak sou v podnapilém stavu a nemůžou podat výkon.

Máš nějaký fotbalový sen?

Ve fotbale nějak vysoko nemířím. Hraju to jen pro zábavu a taky pro partu.
 

My ti moc děkujeme, ať se daří ve všem co děláš a už přemýšlej, koho spolu vyzpovídáme příště. =)

Nemáte vůbec zač a mockrát děkuju. V příštím rozhovoru bych rád viděl Dandu Štola a jeho pohled na hru z branky. :D