Marcel Kalčev

24.05.2015 20:09

Ahoj Marceli, Danda tě vybral do zpovědnice, tak doufáme, že se těšíš.
Zdravím, jako malej kluk na Vánoce (smích). Děkuju, Dando… =D

Jak se cítíš jako nováček v Parthenónu?

Už si ani moc jako nováček nepřijdu. Je to tuším víc jak rok co za Parthenón hraju, nicméně jsem v týmu „nejnovější“ člen. Nějak mi to nevadí, protože víc jak půlka týmu jsou ať už bývalí nebo současní hráči LoKo, takže si přijdu jako doma …  =)

Jak jsi se do týmu dostal?
Myslím, že to bylo, když mě Pepa Soukup vzal na jeden Fifa turnaj u Honzy Dvořáka. U hry se řešili situace v týmu a najednou se přišlo na to, že na následující sezonu chybí jeden hráč. Slovo dalo slovo a už sem začal chodit na tréninky a další zimní turnaj jsem už hrál za tým.


Zavzpomínej na svůj první zápas za Parthenón, hned si v něm vstřelil branku, takže to byl parádní úvod.

Byl to netradiční zápas letní ligy, který se hrál v hale. Ano vystřídal sem a dal gól. Tak trochu nečekaně, protože nejsem velkej střelec.


Začínal jsi v útoku, ale teď hraješ obranu, proč?

Začínal sem v útoku, protože jsme měli super obranou čtveřici, které to šlo a nikdo do ní nechtěl zasahovat. Jelikož mi to v útoku nějak výrazně nešlo a řekl sem to klukům, že bych chtěl hrát radši obranu. V obraně sem si jistější a nemusím tak moc vymýšlet abych se prosadil.


Tvé futsalové výkony jsou stabilní a tým se na tebe může spolehnout. Máš i ty sám ten pocit?

Mě nepřísluší hodnotit své výkony, od toho jsou tu jiní. Ale chci na sobě dál pracovat a fotbalově či futsalově se vyvíjet a proto do toho dávám maximum i na tréninku.

Sedí ti futsal víc než fotbal?

Jak kdy. Jsem rád, že můžu hrát oboje, protože mě to prostě baví.


S kým nejvíce v týmu vycházíš?

Určitě z klukama z LoKo. Už se známe nějakej ten pátek a na hřišti můžeme hrát i po slepu.  Jsou to skvělí kamarádi.

Bereš někoho z týmu jako svůj vzor?
Snažím se být sám sebou a moc nekoukat na ostatní. Určitě se rád od někoho něco naučím nebo odkoukat nějakej ten tríček, ale že bych se snažil být jako někdo z týmu to zase né.


Půlka týmu s tebou hraje i za LoKo velký fotbal. Budeš i po konci v dorostu pokračovat ve fotbale nebo v nějakém sportu?

Jak už jsem psal nahoře, jsou to skvělí spoluhráči i kamarádi. Určitě bych chtěl ve fotbale pokračovat. Pravděpodobně budu pokračovat v LoKotských chlapech, protože když jim jdu na výpomoc, tak dostanu šanci na pár minut ukázat co ve mě je. Ale zase nechci tvrdit, že tam budu na 100%, je to ještě dlouhá doba a stát se může cokoliv. Takže popravdě ještě nevím, co budu po dorostu dělat, každopádně bych chtěl zůstat u fotbalu.

Jak hodnotíš svůj střelecký účet, když tvá bilance je 1 gól a 4 vlastňáky?=D
Zas tak horký to není, myslím si, že tu bilanci jste si trochu popletli. Vlastňáky jsem si dal jen 3. Dva na velkým fotbale a jeden na futsale. A gólu jsem dal taky víc. K mým vlastním gólům bych chtěl jen říct: Jako obránce se snažím hrát do poslední chvíle a zabránit gólu. Ale díky mému neumu, veliké smůle a s dávkou soupeřovo chytrosti se to čas od času stane. Góly na druhou stranu moc nedávám to je pravda, ale jak sem se už zmiňoval nejsem nějaký koncový hráč, spíše dávám asistence.


Kdo je tvůj fotbalový vzor a proč?

Je to CRISTIANO RONALDO, je to nejlepší hráč na světě. A pořád mu to nestačí, chce víc. A tvrdě na tom dře. To je to co mě na něm fascinuje.

Kdo? =D


Vraťme se zpět k futsalu. V zimní lize jsme byli kousek od postupu, jak jsi to celé prožíval a jak hodnotíš zimní ligu?

Už na začátku sezony jsem si nekladl nižší cíle než postup, proto mě to trochu zklamalo. Dostat góla 50 vteřin před koncem sezony je docela smůla. Fotbal je nelogická hra, každej zápas je jinej a je docela těžký zkrotit ten kulatej nesmysl. Prostě to tak je a už se s tím nedá nic udělat. Proto je lepší to hodit za hlavu a soustředit se na současnou ligu tedy letní ligu a taky na následující zimní ligu, kde si nebudeme klást o nic nižší cíle než postupové pozice.

 

Když se řekne FC Parthenón, co se ti vybaví?

Tak jako první to bude asi skvělá parta ne jen na hřišti ale i mimo něj. Je sice pravda že se hádáme, ale to k tomu prostě patří. Líbí se mi, že se nikdo nesnaží sólovat a hrát na hvězdu, prostě že hrajeme týmově.

 

Děkujeme za rozhovor a i ty máš teď právo vybrat někoho, kdo se dostane pod palbu otázek.

Není vůbec zač. Docela mě to bavilo a rád bych si to někdy v budoucnu zopakoval. Vůbec mě nenapadá kdo další, protože všichni, které bych chtěl vyzpovídat už byli, a proto bych dal hlasování na náš facebookový fanpage .