Lukáš Rusník

17.12.2017 00:06

Ahoj Lukáši, pojď na slovíčko…

Máš za sebou debut v Parthenónu, stal ses jeho nejmladším hráčem, který nastoupil v ligovém utkání a hned si vstřelil svůj první gól. Věděl jsi o tomto milníku a jaké si měl pocity před zápasem?

Můj pocit byl smíšený byl jsem nervózní ale zároveň natěšený.

 

Tvoje první branka v našich barvách byla excelentní. Jak si celou akci vnímal ty?

Akci jsem vnímal s úžasem vůbec jsem nečekal že bych mohl dát hned první zápas gól.

 

Do týmu tě přivedl tvůj trenér Lukáš Votruba. Proč ses rozhodl přijmout tuhle nabídku?

Nabídku jsem přijal protože mě fotbal moc baví.

 

Víme, že hraješ velký fotbal, ale tohle byl tvůj první kontakt s futsalem?

Ne tak docela rád chodím na futsal za školu.

 

Jsou to dva podobné sporty, přesto se zásadně liší, jak je pro tebe složité se přeorientovat? Je něco, co ti zatím dělá problém?

Problém mi dělá to že hala je oproti trávníku strašně malinká .

 

Možná je to předčasné, ale jak vidíš svou budoucnost v Parthenónu?

Doufám že budu i nadále členem takového týmu.

 

Prozraď nám něco o sobě… Jaký je tvůj fotbalový vzor?

Můj fotbalový vzor je Paul Pogba.


Tvůj oblíbený tým?

Česká liga=FK Teplice

Zahraničí=Menchester  united

Oblíbené jídlo?

Svíčková

 

A co oblíbená kapela a skladba?

Ben Cristovao-Těžký Váhy


Děkuju za rozhovor, přeju ti spoustu futsalových úspěchů a ať se ti u nás líbí.