Láďa Teslička

21.04.2016 21:54

Ahoj Láďo, vítej ve zpovědním křesle…


Jak ses dostal k futsalu, co tě na tomhle sportu baví?

Hrával jsem venku s klukama a oni hráli chomutovskou ligu, tak mě tam doporučili a ten sport mě baví od malička, kopání do míče.

 

A hrál jsi i velký fotbal?

Nehrál.

 

Kolik ti bylo, když jsi začínal v CHLMF a v jakém týmu jsi začínal?

Chomutov 93 a nevím kolik mi bylo 18 možná 19.


Kolik týmů jsi vystřídal, než jsi přišel do Parthenónu?

Asi 6 týmů.

 

A dokážeš je všechny vyjmenovat?

Chomutov 93, Astorie, Houslice, Buldoci, Unique a Parthenón.

 

Do Parthenónu jsi přišel v listopadu v roce 2012, ale po zimní lize jsi týmu odešel, proč?

Jó, protože sem dostal nabídku do 1. Letní ligy za Unique drink team ale to angažmá bylo pro mě špatný. Moc sem si v těch zápasech nezahrál

 

A jak to, že to nevyšlo ani v těch předešlých týmech?

Za Astorii jsem hrál jen par zápasů, když jich bylo málo, v Houslicích jsem hrál letní, protože s Buldoky jsme letní nehráli a v Buldocích jsme se pak rozhádali a já odešel.

 

Jak jsi vlastně dostal do Parthenónu, kdo tě oslovil? Jak jsi uvítal tuhle nabídku?

To si nepamatuju, kdo mě tam dostal, ale byl jsem za ní rád.

 

Nebyl to Ondra Plos?

Je to možný. Fakt to nevím.

 

Když ti nevyšlo angažmá v Unique, měl jsi jasno o své dalším působení?

Neměl, ale doufal jsem, že se budu moct vrátit do Parthenónu a tam už pobýt delší dobu než jen zimu.

 

Tu šanci jsi dostal a v týmu jsi teď už dva a půl roku, na jaké okamžiky nejraději vzpomínáš a na které naopak ne?

Na sezonu zimy, kdy jsme skončili na 3. místě, postup utekl mezi prsty, to je ten smolný okamžik na co nerad vzpomínám. A rád vzpomínám na loňskou letní ligu, kdy jsem byl nejlepší střelec týmu a byl to můj rekord v letní i zimní lize co se týče gólů a taky teďka postup do 2. zimní, eventuálně Sport bar cup - 4.misto.

 

Dosáhl jsi s jinými týmy nějakých úspěchů, ať individuálních nebo klubových?

V Buldocích jsem byl v zimní lize nejlepší střelec týmu se sedmi góly, ale nejlepší střelec ligy jsem nebyl a pak asi jediný úspěch na Eurobus cupu jsme byli s Buldoky na 3. místě a Eurobus cup 2014 a Duha cup 2016 s Buldoky mezi nejlepší osmičkou.

 

Jak vidíš nadcházející letní ligu, když jsme byli nečekaně zařazeni do 2. letní ligy?

Bude to těžký, ale teďka v zimě jsme si ukázali, že můžeme hrát i s těžšími týmy a udělat postup výš. Samozřejmě nejdůležitější je záchrana 2. letní ligy.

 

Na čem by měl tým procovat, co by měl zlepšit?

Hrát stále stejným systémem hry, který hrajeme, a úspěchy se opět dostaví a zlepšovat se vždycky dá, ale teďka mě nenapadá co.

 

V čem vidíš své přednosti a naopak v čem by ses chtěl zlepšit?

Jsem hráč do kombinace a většinou vím kam si mam naběhnout a zlepšit musím defenzivní činnost ta ode mne je někdy hrozná a taky své keci, když mi někdo chce pomoct s mojí chybou jak ji zlepšit.

 

Pamatuješ si svůj nejhezčí gól?

Když jsem dal gól ve Spořicích po přímém kopu, který jsem trefil do zdi a odražený trefil hlavou a dal sem svůj jediný gól hlavou v CHLMF. Asi můj nejoblíbenější gól.

 

Máš nějaký vzor, kdo je tvůj oblíbený hráč?

Messi…oblíbený hráč a beru ho jako vzor, ale on je jinde než já.

 

S kým si na hřišti nejvíc rozumíš?

S Vencou Burdou, Ondrou Plosem, Pepou Soukupem a Vencou Frantou.

 

Čeho by jsi chtěl ve futsalu dosáhnout?

No asi tak jedině vyhrát první ligu, do repre se nedostanu.

 

Co pro tebe znamená Parthenón?

Docela dost už jsem v něm prožil, asi můj nejlepší tým kde jsem hrál.

 

Tak děkuju za rozhovor a ať to kope!