Kuba Dvořáček

14.08.2018 17:28

Čau Kubo, určitě jsi rád, že jsem vybral právě tebe na pár vlezlých dotazů, co?
 

Vždy začínám otázkou: Jak ses dostal do Parthenónu? Teď, to ale vezmeme pozpátku…
Konečně jsi vychytal nulu, proč to tak dlouho trvalo? =D

Proč jsem tak dlouho čekal?  =D Nechci ukazovat, že jsem prostě nejlepší.  =D

 

Jak jsi vnímal celý turnaj Šance Onkoláčkům a jak bys zhodnotil hru Parthenónu?

Za mě super povedená akce, jsem rád, že se vybralo, tolik kolik se vybralo, takže za mě 10 z 10. S hrou tymu jsem byl spokojený, sice si myslím, že jsme měli na první místo, ale udělali jsme spoustu chyb, ale i tak jsem spokojeny s výkonem mužstva.

 

Stal ses nejlepším brankářem turnaje, jak moc to pro tebe znamená?

Tak určitě, neuvěřitelná spokojenost a radost, už dlouho jsem  nedostal  cenu za nejlepšího brankáře.

 

Jak vidíš šance Parthenónu v závěru letní ligy a na čem by měl podle tebe tým zapracovat?

Osobně si myslím, že tým předvádí skvělé výkony, ale určitě by chtělo zapracovat na spolupráci a doplnit kádr hráči. Osobně si myslím, že příští rok by nám prospělo zůstat ve 2. letní lize.

 

Na ligovou nulu stále čekáš, myslíš si, že na ní v závěru sezóny dosáhneš?

Jak už jsem řekl, nemůžu byt pořád nejlepší… =D Ale určitě ta nula, tam bude!!

 

Kdybys měl poskládat tu nejsilnější čtyřku do pole, kdo z tvých spoluhráčů by v ní byl?

Luky Janouch, Pazdy, Danny a David Kozlík.

 

Jaká je tvá největší brankářská přednost?
Postřeh a rychlost.

 

Hrál jsi předtím někdy nějakou futsalouvou soutěž nebo je CHLMF tvá první zkušenost?
Ano, hrával jsem za tým Flamengo.

 

Máš nějaký brankářský vzor?

Victor Valdés, Thibaut Courtois

 

Jaká byla tvá očekávání, když ses rozhodl hrát za Parthenón?

Očekávání…??  Asi žádná. Vždy chci svůj tým podržet a dostat ho co nejvýše.

 

Jaké jsou tvé ambice s Parthenónem?
Pozitivní výsledky, týmová hra, spolupráce.

Teď je na řadě ta otázka z úvodu. Jak ses dostal do Parthenónu?

Myslím si, že tenkrát mě oslovil Lukáš Janoušek, zda bych nemohl zachytat, že máte nedostatek hráčů. Po prvním turnaji v Parthenónu jsem se stal jeho součástí.


Poslední otázka… Proč máš přezdívku Mekk Ys?

Víš, že už ani nevím…, přezdívku Mekky už mám od dvanácti let. Začali mi takhle říkat, když jsem se přestěhoval na vesnici :)

 

Díky za tvůj čas a ahoj mezi třemi tyčemi!