Danek Štol

07.11.2014 23:10

Pepa Soukup a Honza Dvořák se ptají Daniela Štola.

 

Jak si se dostal k fotbalu ?

Už od mala jsem byl na sporty,protože v naší rodině každej dělal nějakej sport, tak mě táta přihlásil na fotbal už někdy v první třídě a od tý doby ho hraji.


 

Co tě přivedlo do Parthenónu?
 

Lukáš Votruba. Zeptal se mě, jestli si nechci zachytat jen tak, postupně sem se ale dostal do týmu .

 

Jak by si zhodnotil partu a celkovou pohodu v týmu?
 

Parta je v celku suprová až na vyjímky, ale jsme tým a hlavně s většinou hraji za Loko a jsme kámoši už delší dobu. Pohoda v týmu je. Ale mění se podle toho. jak se daří.
 

 

S kým si v kabině a na hřišti nejvíc rozumíš?
 

Nejlépe s Pepou Soukupem. Jsem nejmladší v týmu, a když sem se stal hráčem Parthenónu, tak nejvíce jsem strávil čas s ním. A je to i díky Loko kde oba působíme.


 

Jaký zápas se ti nejvíc podařil a naopak jaký si nejvíc zkazil?
 

Zápas, který jsem nejvíc zkazil, bude spíše z letní ligy, kde se mi nedařilo. Ale nejvíc spíše zápas s Rybníčkem, který nás porazil vysoko nebo Panther, kde to bylo 4:0. A nejlepší s Macákem v Duha cupu v létě kdy jsme sice prohráli 1:0 ale mě se ten první den turnaje nejvíc poveld a podržel sem tým v důležitých zápasech ve skupině.

 

 

V letní lize jsi odehrál pár zápasů v útoku. Byla to pro tebe změna k lepšímu a nebo by si byl radši v bráně?
 

 Já bych raději zůstal v bráně. Mám tam více času na hřišti a je to pro mě lepší v útoku máme Ondru Plose, kterej je skvělej útočník a já mám na to ještě čas. Ale sestava se vyvíjí podle počtu kolik nás je takže mi ani útok moc nevadí .

 

Týmu se nepodařilo splnit vytýčené cíle, jak hodnotíš letní ligu ty?
 

Z pohledu týmu a tabulky vcelku dobře. Nesestoupili jsme a nehráli jsme tak špatně. Občas jsme měli smůlu, ale to už je fotbal a každý má jednou štěstí nebo smůlu je to hra. Z mého pohledu, ale špatně. Já nikdy nevzpomínám na chytání na umělce dobře. Líp se cítím v hale než na umělce.

 

Jak hodnotíš své dosavadní výkony v týmu?
 

Spíše průměr. Moje výkony jsou nestabilní. Jednou zachytám, podruhý už ne.  Musím na tom zapracovat a zlepšit to.

 

 

Lukáš Kubovič se vrací po dlouhém zranění, jak vidíš své šance na hájení branky Parthenónu? 
 

Je to na trenérovi a na tom jak se to bude krýt s LoKo. Ale určitě větší šanci má Lukáš. Je déle v klubu než já. 
 

 

Jak hodnotíš letošní kádr a na jakém místě se v zimní lize umístí?
 

Odchodem Burdy to bude těžší, ale pořád si myslím, že máme d

dost kvalitní tým a v zimní lize to vidim na horní polovinu tabulky. 4.-5. místo by mohlo být.

 

Máš nějaký vzor? A co nějaké rituály před zápasem nebo talismany?
 

Z brankařů mým vzorem je Hugo Lloris z Tottenhamu a z hráčů Marek Hamšík z Neapole. Dřív jsme měl rituály, ale to jsem ještě byl na základce a to se mi dařilo vyhrávat ceny nej. golmana turnajů. Vždy před zápasem jsem s nikým nemluvil a minutu přemýšlel a soustředil se na zápas. Teď už nic takového nemám.

 

 

Čeho by si chtěl s Parthenónem dosáhnout a co pro tebe náš klub znamená?
 

Určitě aspoň postoupit do vyšší ligy nebo vyhrát nějaký turnaj . Pro mě klub znamená celkem hodně. Hraju tam se spoluhráčema z LoKo a hlavně to je možnost, že snima budu pokračovat i nadále, protože v dorostu budou končit, takže už je v týmu nejspíš jinde nepotkám ,než v Parthenónu .

 

 

Až v LoKo Chomutov skončíš v dorostu, budeš pokračovat dále v mužstvu můžů, bud'to v LoKo a nebo jinde, nebo skončíš s fotbalovou kariérou a vrhneš se na jiný sport?
 

To je těžká otázka. Vždy sme přemýšlel nad pokračováním . V jakém týmu to nevím, ale pokračovat budu.

 

 

Co by si chtěl vzkázat fanouškům..? Kdo je podle tebe nejvěrnější fanoušek?

Určitě Ondry Plose přítelkyně ta je skoro na každém našem turnaji. A nebo Lukáš, který je zraněnej tak chodí s přítelkyní fandit.


Děkujeme za rozhovor a teď máš právo určit dalšího spoluhráče, který se zapotí pod tíhou našich otázek. =D
Já děkuji a já bych zvolil nováčka v týmu Marcela Kalčeva ;)